Tilda tipsar

Fem saker i vardagen som faktiskt räknas som träning

Bädda rent i sängen
Bädda skitlångsamt och med skitstora rörelser så aktiverar du hela kroppen. Spänner du dessutom tårna under de fem minutrarna det tar att byta sängkläder kommer du få supervältränade tår.

Sträcka på sig
Till exempel på morgonen, när man är nyvaken och jättestel. Precis som yoga fast för dig som har bråttom.

Springa till bussen
Försena dig själv fem minuter med flit alla dagar du har massa böcker eller andra tunga föremål att bära på, så blir en kort rush till dagens träningspass. Saker du kan packa väskan med om du inte har tunga skolböcker: garderoben (så slipper du stressen med att välja kläder). Ett litet träd går också bra.

Skriva sms
Du tränar både snabbhet och smidighet när du sms:ar. Fingrarna blir som små ninjor.

Äta
Gå ut ur ditt rum. Gå till köket. Gör dig en macka. Gå tillbaka. Ät mackan, som återhämtning för alla kalorier du just brände.


Paulina skriver:

Sv: Hejsan, åh tack vad glad jag blir! Detsamma!
Jodå min trosdag var helt okej, hur var din? Kram! :)

Tua Westerlund skriver:

Hahha, aa det var änna bra tips!! :)

Sarah skriver:

Visst kan vii de! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

Tilde Svensson skriver:

Ville du byta blogglivoin med mig? Isånna fall, hur? Kram:D

nicole skriver:

Sjuuukt fin blogg du har, kommer verkligen fortsätta läsa den!
Sv: Jodå min torsdag var rätt bra, din då? ;) Tack för kommentaren föresten :)

Linnéa skriver:

Sv: Visst! Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag de samma :-)

Julia skriver:

Sv; Tack! Vilkan fin häst du har! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...