Summer inspo 2013

 
Hittade dessa snygga kläder, när jag kollade runt lite. Det är såå, summer 2013. Jag skulle lätt kunna bära alltihop.
Jag tror även vi kommer få se mycket av detta, känns som om det är 2013. 
Söta blusar. Vita jenas & shorts. Mycket converse, och speciellt snyggt med nitar på. Skinnjacka & jeansjacka. Och snygga bags. 
 
Funderar på att köpa den blusen som kommer från Gina, när jag & Tua ska shoppa imorgon ♥

Rebecka skriver:

Sv: ja absolut! Super skönt!

Ebba Mjärling! skriver:

ååh älskade jeans västen! (Y)
hoppas allt e bra med dig! :)
sv: hihi tack desamma! :)
haha jo skönt med fredag men håller på o bli sjuk! :S men helg! (Y)
kram

Elin Bjerkesjö skriver:

Jätte fin outfit/outfits och blogg!
Ha en bra fredag. :)

angelica skriver:

fiint! :D Allt bra?

Michelle Skoog skriver:

sv, hehe, tack :D detsamma!!

ja, det är verkligen skönt med fredag :) ha en trevlig helg.

Helena skriver:

Bra blogg.
Kika gärna in på min och lämna en kommentar;)

Kram

hanna skriver:

Sv: Tack, ja verkligen! förresten jag har frågestund på min blogg och du får gärna ställa några frågor om du vill :)
Kram!

Anja skriver:

Hej!
Sv: Tack så mycket! detsamma :)
Ja, fredag är ju bästa dagen ;)

Tilda Elvin skriver:

SV: Jadå, alltid lika skönt :)

Jenny skriver:

Snyggt :D

VIctoria Brammeby och Frida Eklund skriver:

fin blogg! kolla gärna in våran. kram! :)

VIctoria Brammeby och Frida Eklund skriver:

fin blogg! kolla gärna in våran. kram! :)

Hanna skriver:

Fint :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...