Sen update

Hej alla barn!
Idag var det skola som vanligt. Inget konstigt med det. Efter skolan så åkte jag och Emilia skridskor, det var supermysigt!
Och bra gick det också, jag ramlade aldrig i alla fall, och det är ju en grej man kan vara stolt över när man inte åkt skridskor på 1 år.
 
Jag ville bara meddela er detta för att...?? Ja, egentligen vet jag inte. Brukar vanligtvis inte vara såhär dötrista inlägg. Men livet är hårt. Man kan inte alltid ta från det roliga all the time. Utan någon gång får man ta från det tråkiga. Och precis det gjorde jag nu. 
Nu ska jag och Pebbles sätta oss ner och kolla en film. Som en belöning för att alla läxor är klara. 
Kan även meddela att jag ska hitta på något med Tua i helgen. Vi ska åka och shoppa på Frölunda Torg, på Lördagen. Det behövs verkligen. Har nästan, nääästan lite klädbrist. 
 
Här får ni två finfina bilder på ShellyBelly. Otroligt fina, eftersom jag inte redigerat dem...... 
Hittar inget bra program. Får väl sätta mig ner och ladda ner lite program pappa sa var bra. 
 

amanda skriver:

Hej ! bra med dig?
jag har frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ en fråga eller två ;)
kram!

btw. skit snygg header !

angelica skriver:

sv: Så skönt :D

elin skriver:

sv: Okej , vad bra!
Nu följer jag dig!

emilia skriver:

bloglovin byte? <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...