Så mycket tankar!

Tja goingar, 
 
jag har så mycket idéer i mitt huvud. Jag är även på ett sånt blogg humör. 
Och det är positivt ska ni veta!
 
Om jag ska berätta allt jag vill berätta skulle ni få behöva sitta och läsa minst 5 inlägg nu på kvällen. 
Och det kan ju bli rätt så jobbigt. Så vi gör så att jag skriver ner allt i en kortare text nu, i detta inlägget. 
 
Det började med att jag var ute idag på morgonen och tog finfina kort på min kisse Pebbles. 
Ett smakprov, himla pinne som kom ivägen! (Och ja, hon har ute tungan) 
Ni kommer säkert att få se fler bilder under veckan. 
 
Vid tolv, om man ska vara exakt. Så åkte jag då ut till stallet. Och systemkameran hängde på. Den sa att den ville det. Jag vet inte huur många bilder jag tog. Minst 200, på bara Shelly. 
Jag var där i 4 timmar, och då red jag inte. Det är helt sjukt vad man kan hitta på, så mycket roliga saker i stallet att roa sig med.
Jag släppte ShellyBelly i paddocken, och jäädrar (jädrar är inget svärord) vad hon sprang på. Glädjeskutt, efter glädjeskutt, efter glädjeskutt. Hon fick med sig ALLA hästar också. Alla ridskolehästar, och alla i de små hagarna.
Okej, det var inte alls kul. Försökte lugna ner alla. Jag menar, stackars små hästisar som stog i småhagarna, de blev helt galna. Men jag lyckades faktiskt med att lugna ner alla, som tur var. 
Smakprov;
 
Vid fyra kom mamma och hämtade mig och vi åkte vidare till hööks. Jag hämtade mitt broderade schabrak, samt köpte ett bogskydd. Bogskyddet har hon under sitt täcke, det gör så att hennes man inte skaver av täcket. Fast egentligen så är det redan försent, halva manen är helt borta, det är riktigt synd!
 
Efter hööks drog vi hemåt. Blev hämtad av Moa Starkenberg vid halv sex. För då var det nämligen friidrottsträning. Träningen var rätt så chill. Alltså ingen jobbig träning. Körde lite höjdhopp och mycket stryrkeövningar och kordination. Och så var det en stafett på slutet. 
 
Och nu är jag hemma, missade ponnyakuten, eftersom jag var på friidrottsträningen. Det är därför jag ska kolla på det nu på svtplay. Ska även duscha och käka något litet innan jag lägger mig. 
 
Har fixat lite tidsinställda inlägg under dagen imorgon, samt under hela veckan. 
Morgoninlägg är fixat, till imorgon då. Ledtråd: Hur du får din blogg att bli bra! 
 
/Vi hörs, Kram Tilda. 
 
 
 
 
 

AMANDA ELIZABETH skriver:

Sv: Tack så mycket! Ja, allt är bra med mig, själv då? :)

Victoria skriver:

Gud vilken fin blogg! Lite lustigt att vi båda är 99:or & har samma mål med våra d-ponny skimmlar haha! :D

elin skriver:

sv: Hej! Tack så mycket!
Ja , hur mår du själv? :)

sugen på bloglovin byte? :)

Tua Westerlund skriver:

sv; Taaaack <3 Du är fin!

Daniella Ekstrand skriver:

Sv; japp allt är bara bra förutom att de är skola idag.
Hur är de själv?
Fin blogg btw! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...