Onsdag Kväll

Ska sätta mig ner och kolla igenom alla 47 kommentarer jag fått idag, kanske blir det fler?  
Men först ville jag bara tacka alla er som kommenterat. 
Det betyder mycket för mig ♥ Statistiken har även vart grym, över 200 läsare. 
 
Sitter just nu och tittar på 112 - på liv och död. Ganska roligt program det där ;)
Imorgon är det Torsdag. Jag börjar tjugo över nio och slutar vid elva. Rätt så chill, ni förstår nog. 
Ska även till stallet, yeey dagens höjdpunkt. Kanske tar med mig kameran och tar lite kort. Vi får väl se. 
Blev även så peppad efter alla kommentarer idag så jag har fixat två tidsintällda inlägg till imorgon. Ett bland annat till imorgon på morgonen. 
 
Vi hörs mer imorgon. Kram! 
Så otroligt fin är hon. Min älskling! 
 
 
 
 

Mina Vahedi skriver:

Hej! På mitt senaste inlägg har jag skrivit vad jag tycker är intressant att läsa om, kommentera gärna vad du tycker :)

Anonym skriver:

sv: Jadå allt e bra, haft en bra dag? ♥

Kram

Jenny skriver:

Jätte fin häst! :D

Kajsa skriver:

Nu har vi DAGENS BLOGG i vår blogg, gå in och anmäl dig.. riktigt enkla regler!

Kram!

Fanny skriver:

sv. Jo det har jag, själv då?

Kram :)

Fanny skriver:

Verkligen jättefin häst förresten ;)

Julia skriver:

väldigt fin blogg du har ! :)

Tavlingsryttarinnor skriver:

Hej! Om du gillar hästhoppning så får du gärna kika in på vår blogg. Kram =)

JennyM skriver:

Tack så mycket :) Jadå, den har varit bra! Din med? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...