Nytt från HÖÖKS

Hööks har haft rea ett tag, så en hel del var redan slut sålt.
Jag och mamma var inte så snabba med att åka iväg direkt när de släppt rean....

Men jag köpte totalt 3 saker
Det jag köpte på rean var;
Stickad, röd, varm tröja. Den kostar i vanliga fall 399 kr, men det var halva priset. Så den köpte jag för 199 kr. Erkänn grymt!
Sedab köpte jag en till tröja, en grå, lite tunnare. Jag hittade ingen bild på den på Hööks hemsida. Men den är långärmad, och grå och tunn :) Den kostade i vanligt fall 199kr. Men på rean så var det 50% rabatt, så då kostade den ju 99kr.

Sedan det vi inte köpte på rean var följande:
Ett rött lamicell schabrak. Som jag har beställt att brodera på. Det ska stå mitt namn på.
Och så tänker ni som känner mig att, men hade inte du redan ett rött, broderat schabrak där det stod ditt namn på?
Jo, det HADE jag. Tills den blev lite smutsig efter att jag hade haft den på lite tävlingar och så, inget konstigt med det. Men när vi tog hem den och tvättade den i maskinen. Och när den var tvättad och klar och mamma tog ut den från maskinen, och det är helt rosa-röd.
Det var ju rött med vita kanter på. Men när den kom ut från tvättmaskin så hade det röda från schabraket färgat av sig till det vita, så det var helt rosa. Inte alls snyggt!
Så vi beställde ett nytt, ett annat schabrak. Och då fick det bli ett lamicell :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...