Morgoninlägg

Godmorgon alla morgonpigga, 
detta är tidsiställt inlägg, för jag ska inte gå upp förrän vid nio idag. 

Vet ni vad jag gjorde igår? (säg nej)

Jag hittade ett (förhoppningsvis) bra redigeraingsprogram. Har dock inte testat det än. Men jag tror det ska vara bra. Det var anpassat för bloggar också, så det känns ju som att det passar mig!

Förresten. Idag är det kallt. Svinkallt. Det är hela 15 grader ute, fattar ni 15!? Jag vill seriöst inte ha mer vinter nu. Jag vill att den ska försvinna helt och hållet! Hur känner ni? Någon som har tröttnat på dessa kalla dagar? 

Det har i alla fall jag. Full rulle, hela dagen. Kommer känna mig riktigt fräsch ikväll när jag lägger mig, så mycket som jag kommer träna idag alltså. Åka skridskor i 4 timmar. Vara i stallet 2 timmar (samt rida). Och sist friidrottsträning i 2 timmar. Yeey, dags att börja tagga? Eller vad säger ni?

Vi avslutar detta inlägget med en fin bild istället för en massa frågor!

 

 

 

Jjulia skriver:

Hej, jättefin blogg du har! Fina bilder & bra inlägg:)
Kika gärna in på min häst & modeblogg www.juliaroz.myshowroom.se
Ha en bra dag, kram!

Julia Axelsson skriver:

Sv: Hejsan! Tack så mycket, din blogg är också suuperfin! Den ska jag börja läsa, Ja allt är bara bra just nu, sjuk med feber men annars bra, Själv då? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...