Kasey, inte Kissie

Har haft den roligaste, konstigaste, flummigaste dagen på länge. Emilia levererar.
Det var nämligen så att efter skolan när jag och Emilia skulle gå hem, så skulle vi upp för en jättebrant backe. Jag lovar er, den är jättebrant!
Och gissa tre gånger varför vi inte lyckades komma upp!
Har ni gissat?

Det var ju såklart is i hela backen. Och svin halt.
Men kul hade vi i alla fall! Vet inte hur många gånger man ramlade, vi stod där i över en timme. Och det var ju inget grus i backen heller, och det blir ju bara ännu värre!
Vi kom upp tillslut. Men vi, båda två var riktigt blöta. Byxorna hade liksom skiftat färg till en mörkare nyans, det var skumt ;)

Förresten! Imorse fick jag dra mig själv upp ur sängen, för sängen var mjuk och skön och alldeles sådär halvsvettigt gosevarm medan mitt rum var iskallt och rått och väldigt matchande vädret utanför med enda undantaget att här inte låg någon blöt snö på golvet. Möjligtvis om dammråttorna under min säng i så fall kan räknas in under den kategorin.

Förlåt för att det var så tråkiga inlägg denna och förra veckan. Har ansträngt mig någorlunda nu i detta inlägget i alla fall. Nu ska jag kolla The Vampire Diaries. Vi hörs!



Mathilda skriver:

Hahahahahhahahahahahahahhahahahahhaha! Älskar din humooooooooooooooor!!!!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...