Jahapp

TILDAS SÖNDAG.

Hoppas ni gillar caps lock!

Har städat i princip hela dagen. De ni. Mitt rum skiner, jag behöver aldrig mer städa mitt rum.
Skämt åsido. Klart man måste städa!
Ska alldeles strax, okej jag ska till stallet precis nu. Så jag hinner egentligen inte skriva detta inlägget. Men jag gör det ändå. Hoppas ni hängde med där.
Klockan 19.15 ikväll ska jag bänka mig framför tv soffan. För då börjar nämligen ponnyakuten, wiihoo!
Men jag måste verkligen åka tyvär.
Men vi hörs later on. Ska försöka göra något roligt inlägg ikväll. För dessa inläggen de senaste dagarna har bara vart tröök.


Sofia skriver:

Hej Tilda!
Jag ville bara berätta hur otrolig du är! Du har en så fin häst. Och det jag gillar med dig är att du inte är ett sånt märkesfreak, du vågar "erkänna" att märkeskläder inte betyder någonting. Och Shelly är så otroligt fin. Hon är ingen elit ponny, och det är det jag gillar också. Alla i denna hästvärld ska ju vara så himla med märkeskläder och dyra hästar. Men du tar det lugnt. Visar alla dina läsare att man inte måste ha en elit ponny och komma upp i de högsta klasserna. Utan att man kan ha kul ändå. Du åker ut och tävlar dina L:C och L:B, och så är du jättenöjd. Det är det JAG gillar! Du har kul med din ponny! Du rider ut och galopperar i skogen och du visar verkligen att man inte måste ta ridningen så seriöst. Man ska inte sitta och traggla med hästen i ridhuset varenda dag. Jag tycker folk i världen borde göra som du. Rida ut och ha kul för en gångs skull med sin häst!!

Äntligen har jag fått säga detta. Jag läser din blogg ungefär 8 gånger per dag. Och jag älskar det du gör! Jag älskar hur du skriver!
Fortsätt vara Tilda, så kommer allting sitta perfekt!
Go Tilda!
Stora kramar av Sofia :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...