It's a awesome day

Gomorron, gomorron goingar,
 

It´s a awesome day. För, jag går bara i skolan i 1 tim 40 min idag. Yeey!
Sedan blir det hem och bara ta det lugnt. 
Kommer bli så skönt.
 
Idag funderar jag på detta:

Tänk att vara allergisk mot nötter. 

Vilket jobbigt liv man måste ha.

Inte kunna äta cashew nötter. Inte kunna äta något förutom typ vatten eftersom allt nuförtiden innehåller spår av nötter.

 Folk är förresten så hetsiga när de föder barn. Först ligger de och skriker i några timmar och när ungen väl ploppat ut tycks "ÄR DET EN FLICKA ELLER POJKE?!?" vara viktigaste frågan i världen.

 När jag föder barn kommer min första fråga vara ÄR DET EN NÖTALLERGIKER?!?! 

Lika bra att få veta direkt, menar jag.. 

Btw, redan 21 som vart inne på min blogg nu innan åtta på morgonen :O 

 

 

 

ANNA-SARA skriver:

Hahaha håller med dig!

Annie Berggren skriver:

Fast när det innehåller spår av nötter ska det egentligen inte vara nötter ^^

Smryttarna - Therese & Jennifer skriver:

Sv: Ja eller hur, visst är det sjukt :o

Ida skriver:

Verkligen en jätte fin blogg, fin häst:)

Elina♥ skriver:

fin blogg! :)

Caroline Nilsson skriver:

Hej, lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Ylva skriver:

Jag döör! Vilken snyggo ponny du har, avundsjuk! <3 :)

Alice skriver:

Tack så mycket! Allt är jätte bra, själv? :)
Väldigt fin häst btw!

erika skriver:

tack kära du. Jodå den har varit bra. din med? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...