Hur tänker folk? ;)

Denhär bilden publicerades på Ponnysanning.
Man ska finna ett fel på bilden.
Och ingen i kommentarerna (förutom jag) ser det!
Det är ju hur enkelt som helst!
Klart att grimman sitter fel. Ser man inte det att det där spännet är fel och allt, haha! :D


Anonym skriver:

Haha! Du är smart!!

Axelina skriver:

Faaaaaaaan!! Jag var inne där jätte tidigt och såg det, men jag tänkte att det var så simpelt att någon redan hade kommenterat, men det hade inte någon gjort då bevisligen... ;-) ;-)

JENNIFER WASSERMANN skriver:

Hej brukar vara inne och läsa din blogg ibland :) du är en tuff tjej, fortsätt vara dig själv och kämpa dig igenom ridningen! Alla kan bara man vill, kolla gärna in min blogg också och lämna lite ord och fotspår. Kram på dig! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...