Godkväll käraste läsare

Kommentarerna bara rullar in, vilket är positivt!
Blir så glad över alla som kommenterar här på bloggen. Jag menar, vart kommer ni ifrån?
Jag vet inte hur många kommentarer jag publicerat idag.
Minst, vänta ska bara gå in och räkna brb...
17 kommentarer på de inlägg jag gjort idag. Har bara gjort 3.
17 kommentarer är mycket för mig i alla fall.
Måste jag tala om att statistiken har vart grym oxå? Eller har ni redan listat ut det. Slog besöksrekordet här på bloggen med 231 läsare.
Förut var mitt rekord 229.
Så hela dagen har bara vart positiv! Riktigt kul! Tack till alla som läser min blogg. O tack för alla fina kommentarer ni skriver!

Men dessa ord avslutar jag det hela med ett HEJDÅ :)
(Btw Saknar julen!)


Anna skriver:

Vad fin blogg du har! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...