@Frölunda Torg

Idag, eller efter stallet åkte jag, mamma och lillseyrran in till Frölunda Torg. 
 
Jag köpte två saker, som var följande:
En blus från GinaTricot som jag har spanat in läänge. Den är grön. Och otroligt snygg. 
När jag berättade för lite kompisar att jag ville ha en sån, och så den veckan efter så hade hela 5 st köpt en liknande/likadan. 
Haha, för sööta ♥
Men jag köpte inte bara det. Utan ett par jeans, också från GinaTricot. Hade jeans-brist ett tag, hade vuxit ur alla jeans. Men nu är det avklarat, jag har nu väldigt många jeans :)
Vilket är super.
 
Efter Frölunda åkte vi till vårt favorit-sushi-Tua-bor-nära-det-ställe :D Och köpte hem sushi med mera. 
Som ni säkert läste/såg i förra inlägget. 
 
Imorgon ska jag hitta på något med Dina ♥ Vi har inte setts på evigheter!
Så det kommer bli skojj. Inte så skojj för er läsare kanske, då jag inte kommer/hinner blogga så mycket.
Eller kanske tvärtom. Det kanske bombas in med inlägg. Nä, tror faktiskt inte det.
 
Men vi hörs mer imorgon! Godnatt 
Juste, ett snabbt dagens ridpass kommer upp om 5 minuter eller så :)
 

EMILIAguld skriver:

Hahahaha! Jag va också i Frölunda:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...