Friidrottstävling - Hur gick det?

Det kan man ju undra. Eller inte. Hur gick det egentligen på tävlingen igår. IUDM, inomhus ungdoms DM 2013 1000m.

Här sitter jag med en medalj runt halsen. Och då kan ni ju gissa, vann hon? Eller kom hon 2:a eller 3:a.
Näpp, jag kom 4:a. Och är supernöjd för placeringen.
Men inte för min tid! Sämsta tiden på länge. Slog i alla fall inte 3 min 26 sekunder. MEN om jag hade kommit 3:a istället för 4:a hade jag kvalat direkt oavsett tid. Så det var ju lite synd.
Men det är inte över. Jag har TVÅ till tävlingar på min innan den stora riktiga tävlingen i Växjö. Där de med de bästa tiderna kvalar in.
Två stycken. Den ena är snart. Den 2-3 Februari. Så nu blir det hårdträning.
Ska börja ut och springa långa sträckor nu!
Juste min tränare sa att jag förmodligen kommer slå tiden nästa gång. Det var bara min förkylning som ställde till det. Har ju vart förkyld i över 3 veckor och är fortfarande förkyld......
Så nästa gång gäller det ;)

Har tyvär inga fina bilder här på iPaden. Eftersom jag skriver från den. Alla bilder ligger på datorn.


Lina skriver:

Men 4:a är ju jätte bra!!!!!!
Du blev ju plaserad och allt sånt där! Det är ju jätte bra!!!!

EMILIAguld skriver:

GRATTIS! Du är grym:D

Anonym skriver:

GRATTIS! Du är bra på allt du gör!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...