Fotodag i stallet

Hejsan alla fina läsare,
 
idag ville min lillesyrra hänga med till stallet, väldigt vanligt. Men väldigt kul!
Hon tog i alla fall massor av bilder på mig när jag red. Och då menar jag massor. 
Hon klickade sammanlagt 500 bilder, fast inte ens hälften av dem var bra.. ;) Men hon klickar bara hela tiden, och hoppas att någon ska bli bra. 
Men jag håller precis på att ladda över 200 bilder till datorn nu, de som var 500 förut. 
Jag kan köra en liten utvädering av dagens ridpass nu, när jag ändå håller på att skriva :)
Utvärdering av dagens ridpass;

Hon var jättefin, och jättepigg. Jag red nämligen ute i paddocken, som jag skrev häruppe i texten ↑
Och Shelly var nog den som tyckte det var roligast. Hon var som en helt annan häst, (läs det positivt).
När jag ökade i galoppen, då var det verkligen en ökning. Jäädrar vad hon drog på. Men hon tyckte ju det var kul!
Och ni kan ju gissa hur fina bilderna blir. Åå, vad jag längar efter att de laddas upp nu!
Kommer inte köra en bildbomb, pang bomm sådär. Utan kommer spara bilderna, och ha dem till inläggen. 
För då får man ju aldrig bildbrist i sina inlägg, utan då har man en liten rolig bild i varje inlägg, visst är det smart? ;)
Okej, jag är nog inte ensam om att göra så....
 
Men över till ridpasset, hon kändes jättefin. Bakbenen då, ibland hängde de med, och ibland inte. 
Det var som en bergodalbana. Skoja bara, men de var inte riktigt jämna. Måste öva, öva, öva. Ut och galoppera långa sträckor i skogen. Och bygga både kondition och muskler. 
Hade faktiskt tänkt och göra det imorgon. Åka ut tidigt på morgonen, vid tio kanske. Och rida ut en mysig morgonrunda vid elva tiden. 
Nöö, (obserbera att jag skrev nöö och inte nää!) jag vet inte exakt vilken tid jag kommer rida ut. Men det spelar ingen roll. Mellan 10-11 någonting :) 
 
Men vi hörs! Bilderna har snart laddats upp.
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...