Blogglek 50, 51

Kommer börja med två stycken varje dag. Bara för att få slut på det någon gång!

50. Visa din hästs schema inför denna/nästa vecka.
Söndag: Trimma i manegen, 30 min
Måndag: Skritta ut/manegen 30 min
Tisdag: Paddocken/manegen 30 min
Onsdag: Dressyrpass
Torsdag: Skritta ut (hoppas på det!)
Fredag: Markarbete
Lördag: Skritta ut, dressyrpass
Söndag: Hoppning på låg höjd. Eftersom det kommer bli första gången jag hoppar henne på 2 veckors vila.

Som alla vet så får vi se med detta schema, kommer säkert ändras beroende på vad det blir för väder.

51. 5 saker du måste bli bättre på inom ridning
•Ha tålamod
•Ta tag mer i yttertygeln, se upp så att den inte tappas
•Luta mig tillbaka i sadeln
•Byta sittben, det där himla sittbenet som jag glömmer heela tiden!
•Hjälpa Shelly ännu mer fram till hindret


Tilda Elvin skriver:

Var med och tävla om "dagens blogg"
till tävlingen: http://tildafredrikaelvin.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html
Jätte enkla tävlingsregler!
Lycka till ;)

angelica skriver:

ha en bra söndag! :D

Emma skriver:

Hej nu är veckans blogg dragen! Inlägget publiceras vid 2 så kika in då och kolla om det blev du :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...