Blogglek 32, 33, 34, 35

Jag har ju än en gång missat bloggleken, fy mig....!!
 
32. Din favoritoutfit
Jag har ganska många favoritoutfiter på Shelly. 
Men om jag bara får välja två så är det nog. 
 
Outfit 1 
Röda John Whitaker benskydd
Rött, broderat schabrak 
Och så om det är tävling, så har jag ju mina kavaj med den där röda kragen på :) Och såklart, vita ridbyxor. 
 
Outfit 2 
Marinblått schabrak 
Marinblåa benskydd 
Och om det är tävling, marinblå kavaj. Och vita ridbyxor :D 
 
33. Din första favorit häst
 Det var en häst i Eskilstuna i Stockholm, där jag bodde förut. Han hette Fido. Har massor av kort på honom, men de är på såna här kort. Svårt att förklara. Men det var så länge sedan. 
Om vi tar ridskolan på Gunnebo, så var det självklart Pajas. Åhh, finfina Pajas! Som de för några månader sedan eller var det nu var, var tvungna att ta bort honom. Han hade ont i benen :( 
 
 
34. 3-5 saker du gillar och ogillar hos din häst
Det jag gillar:
-Hon är världens snällaste ponny 
-Hon är snäll att hoppa
-Man kan klippa henne utan att bina fast henne. Man kan alltså klippa henne lös
-Hon är snäll att rida ut på både själv och med andra
-Hon vill alltid göra sitt bästa, ställer upp för en som en mamma :D 
Det jag ogillar:
-Hon börjar bli ljusare, hon är inte lika mörkgrå som hon var innan. 
-Hon är väldigt kämpig att rida i dressyren
-Hon slarv hoppar på hindren som är under 80 cm 
 
 
 35. Ditt favoritmärke

HV Polo brukar alltid ha snygga grejer! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...