44. Hur viktigt är det med märkessaker ?

Märkeskläder betyder ingenting. 
 

Det var ett himla tjat om märeskläder ;) Men detta är bara inriktat mot häst märkessaker! 
Jag tycker inte märkessaker är ett dugg viktigt. Jag går hellre och köper flera billiga tröjor än 1 dyr. 
Fast sedan kan det ju bero på om det är en snygg tröja för ett bra pris, märkes, javisst. Då kanske man tar den.
 
Men jag är ingen tjej som går runt i kingsland grejer från topp till tå. För det är bara töntigt. Jag kan köpa märkeskläder för mina egna pengar om jag vill, mina 250 kr i månaden kan man ju spara och köpa egna märkessaker. Men jag vill inte det. 
Tycker bara det är onödigt. Det är väl ändå ingen som ser det i stallet ändå? Det är väl ändå ingen som påpekar att man har fin kingsland tröja. Det jag försöker säga är att, även fast man tror att folk bryr sig. 
Så gör dem inte de. 
 
Jag är stolt över mig själv som inte har gett mig in i denna märkeshysterin. Jag är stolt att jag inte är någon liten 13-årig tjej som springer runt i stallet med bara märkeskläder. Nu menar jag inget illa mot er som gör det. 
Jag säger bara att jag är stolt över att JAG inte är sån. Jag gillar inte någon mindre för att den har märkeskläder hej villt nu. Utan kom ihåg det. Jag har inget emot om någon annan har det direkt. Utan jag är bara glad att jag inte har det. 
Krångligt, men hoppas ni fattar :) 
 
 
 

Caroline Nilsson skriver:

Sv: Följer dig med nu, som nummer 20! :)

Josefine skriver:

Allt bra med dig?
Läs gärna mitt senaste inlägg och hjälp mig :) kram

hanna skriver:

Sv: Tack detsamma :)

Emma skriver:

Hej hej ! tack så mycket, din är också jätte fin !
Jorå det var rätt okej igår, själv då? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...