43. Vad är det viktigaste du har med dig på tävling ?

Hästen!!
Men om man tar någon pryl så är det väl sadel och träns. Nummerlapp. Vaccinationsintyg. Och allt sånt viktigt. 
Spela roll om man glömmer benskydd, man kan faktiskt hoppa utan det. 

Maya Juuti skriver:

Naaw super sööt. ::)

Jätte fin blog tjejen,

tack för kommentaren :)

Ella skriver:

Fin blogg.
Har du haft det bra idag?
Har du ridit idag?
:)

Ella skriver:

Vad heter din söta häst?

Lina Ohlén skriver:

SV: Hejsan, tack så jättemycket o desamma! Jodå det rullar på, själv då?

Emma ♥ skriver:

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar (:

Emmy skriver:

Superfin blogg. Superfin ponny!

Mathilda skriver:

Hejsan!
Jag har faktist haft en bra torsdag , tack ;)
Du själv då?
Din blogg är också väldigt fin!
Min ponny har precis en sån grimma (samma färg också)
Btw , hur hittade du min blogg?:D

Assco-Albin skriver:

Haha bra svar!

Sv; Jodå! Självdå!?:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...