41. Paddock vs. Uteritt ? Varför ?

Då väljer jag utan tvekan uteritt. 
Och då kommer frågan, varför?
För att det är så härligt att rida ut både för hästen och ryttaren. Slippa allt jobbigt arbete i paddocken. Man kan göra precis samma arbete ute i skogen som i paddocken. Fast mycket roligare.
Man kan ut och klättra. Galoppera och trava upp för backar osv. Mysigt! :)
 

Friskey skriver:

Väljer också helt klart uteritt!
Brukar du klappa eller smeka din häst vid beröm? :)

Alva skriver:

Hej! Fin blogg! :)
Det skulle betyda jättemycket om du skulle vilja kolla in på min hästblogg och lämna en kommentar eller två! :) Jag skriver om mitt liv, och min ponny som jag tävlar & tränar! Hoppas du gillar bloggen och fortsätter läsa! :)

Allt bra med dig idag? :)

Kram, Alva

Smryttarna - Therese & Jennifer skriver:

Hej, vad tycker du om mitt inlägg? Håller du med mig om att ponnyryttare behandlas annorlundare av hästryttare? Kom gärna med din åsikt :)

Vera skriver:

Vilken fin blogg, älskar headern!!

Kram ♥

Alexandra skriver:

Okej jag förstår! :)
Jag har haft en ganska tråkig dag iallafall..

Alva skriver:

Sv; Tack så mycket! :) Ja, vi kan göra bloglovinbyte! :) Allt är toppen med mig, krya på dig förresten! Vad gör du då? :)

Friskey skriver:

sv; jo klart att dom TÅL en klapp, dom tål slag och sparkar också. Men det är mycket behagligare med smek, vilket alla djur föredrar :) och man märker skillnad när man gör det ena eller det andra.

Felicia skriver:

Jag tycker också att uteritt är såå mycket bättre! Men så tycker jag ju inte så mycket on "vanlig" ridning överhuvudtaget, jag är hellre ute i skogen och utforskar små stigar, klättrar och galopperar! ^^

Klara skriver:

Du har helt rätt i det du skriver!
Folk borde rida ut mer!

Klara skriver:

Glömde skriva att din blogg äger! Tack för att du bloggar för oss!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...