Stockholm

Stockholm är helt underbart! 
För er som kanske inte visste detta så är jag född i Stockholm, och har bott där halva mitt liv. 
 
I alla fall. Hotellet vi bodde på var helt fantastiskt. Det bara strålade lyx om det.
Har tagit miljontals bilder. 
Frukosten var helt underbar. Fast det kändes mer som lunch än frukost, när man lyfte på locken och det log potatis & köttbullar där. Och en massa bakelser. 
Jag menar, jag kände mig i alla fall inte jätte sugen på men bakelse klockan 9  morgonen....
Bilder på hotellet: 
Utsidan
Rummen
Baren
Swimmingpool
Gymmet
Screenshot på deras sida: 
 
På kvällen gick vi och åt. Och det märks att det händer mer i Stockholm, när det är en sån stor stad! Vi såg en bil krocka in i en bredlast bil, eller vad det nu heter. Ajaj. Stackarn!
 
Och nu idag på morgonen åt vi en god hotellfrukost & sedan snabbt iväg till storesyrran. 
Vi gick på Tom Tit's Experiment. 
Ni som har vart där förstår vad det är. 
 
Och gissa vem jag stod bredvid & sa hej till så glatt!? 
Tobbe Trollkarl, det var lite coolt i alla fall! Han var där med sin lilla son.
Jag hade velat ta ett kort på honom & be om en autograf. Men så kände jag att jag inte ville vara så besvärlig. Han var ju bara där för att ha kul med sin son, det var ju hans privata liv. 
 

Lovisa skriver:

Nä, du föddes i Södertälje!

Tua Westerlund skriver:

Sv; Tack! Nej det gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra. <3

Cajjo skriver:

Jättefin blogg!
Intresserad av bloglovinbyte? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...