Rider my horse

Jag ska besvara två stycken av era frågor som jag vet att ni undrar.
-Ja, jag rider min häst i badrummet
-Ja, jag är inte seriös

Hoppla hästen!


Lifeaslina.webblogg.se skriver:

Hej fin blogg, boglovinbyte? :D

ebba skriver:

Allt bra ? :)

leavanny.blogg.se skriver:

Fin blogg :)

leavanny.blogg.se skriver:

Fin blogg :)

Julia Axelsson skriver:

Riktigt fin blogg & grymt gullig ponny!
allt bra? ♥

Emely Tuväng skriver:

Nu är vinnaren av veckans blogg presenterad i bloggen,
kika in och se om det var du, om inte så var gärna med igen. :)

http://emssan.blogspot.se/2013/02/vinnaren-av-veckans-blogg-vecka-8-tavla.html

★ E D I T H ★ skriver:

fin blogg, allt bra? :)
Kraaam! ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...