Rätt ska va' rätt!

Godkväll bloggreaderz,

har så mycket jag måste göra, planera, fixa i ordning och jag vet inte i vilken ända jag ska börja. Idag flög jag hem från skolan för att hinna gå på friidrottsträningen och redigera och pilla lite med mina bilder från snickarcupen och nu har jag ångest över att jag inte hunnit öva på so-provet som är till imorgon.

Måste även:
Städa mitt rum. Plugga in spanska glosorna. Bädda rent i sängen. Lägga in alla friidrottsbilder till ett USB. Äta. Duscha. Läsa alla inlägg på bloglovin. Redigera.

Nu ska jag gå och avlida av stress HEJDÅ

Eller stress och stress. Har bara mycket att göra!
(Bilden är ej redigerad)


▲▼Emma▼▲ skriver:

Såg en video om utseende och bedömning och skrev dit min åsikt och skulle gärna vilja höra andras åsikter om detta eftersom jag tycker detta är ett viktigt ämne,

videon och det hittar du på länken under;
http://tomson.blogg.se/2013/february/dont-dom-by-the-utseende-tora-sparkles.html#comment
Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...