Ponnyn

Dagens ridpass.

Jag tog några skutt idag. Eller några & några. 
Det var meningen att jag bara skulle köra lite grann. Men så var Shelly så ofokuserad och var i nästan varenda hinder. 
Ahhh.... LYFT PÅ BENEN PONNY!
Hoppade två hinder som stod på långsidan. Om vi ska vara extra noga & berätta här så låg dem väl på 90 cm.
Så jag blev rätt sur på henne, att hon ska vara i ett litet fjutt hinder ;)
Men jag kämpade på & hoppade lite extra. Shelly behöver komma igång nu så det var bara bra att jag re lite hårdare idag. 
Så det var inget jätte wow pass, helt okej.
Hon var inte jättesnabb för skänkeln, inte i början av ridpasset i alla fall.
 
Sedan så fick jag prova på att rida Spotty (Mac Spot) som ägs av Felicia. 
Det var jättekul! Det är kul att få känna på att rida en annan ponny än Shelly hela tiden.
Han var helt olik Shelly. Liten var han också, haha. 
Men det var ju ett annat tempo i honom. Man behövde ju inte sitta & driva som man gör på Shelly hela tiden. 
Det var superkul. 
Ska se till så att Felicia får hoppa upp på Shelly någon dag också, och testa på hur hon är.
Om hon vill det.... Hon är ju ingen dröm ponny kanske som alla vill rida.
Nä skämta bara. 
Men det ska hon får göra! 
Bild på Felicia & Spottyyyy

angelica skriver:

Fina bilder! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...