Önskeinlägg

Av Linnea.
Hejsan! Skulle du kunna välja ut en vardagsklädsel från ginatricot för sig. Och Lindex för sig. Och H&M för sig. 
Det skulle vara jättekul att se! Det måste vara någonting du själv skulle kunna tänka dig att ha på dig en vardag i skolan! :) 
Du behöver inte om du inte årkar!
 

Självklart kan jag göra det. Dock orkar jag inte sitta och leta upp kläder på alla tre. Hinner inte det heller just nu. 
Så jag valde bara en av de tre affärer du ville. Jag valde ginatricot. 
Här har ni det. 
En vardagsklädsel som jag lätt skulle kunna ha i skolan. Vill oxå ha lite saker där. Som den scarfen, skinnjackan, jeansen, armbandet, blusen & alltihop så att säga. Förutom örhängerna eftersom jag inte har hål i öronen. 
 
En sak jag ska köpa är skinnjackan. Om den sitter bra och är skön. 
En sak är säker i alla fall, och det är att den är riktigt snygg!
Fast om jag ska vara riktigt petig & dissa något på den så måste jag nog säga dragkedjan på armarna. Hm, det ser konstugt ut på bilden i alla fall. Men det kanske inte är det i verkligheten?
Men annars är allt snyggt, om man bortser från dragkedjorna....
 
Nu ska jag hur som helst åka till stallet. Blir väl ett dressyrpass i manegen, må jag tro. 
Töntigt det lät. Ett dressyrpass i manegen, lät bättre.
Kanske, kaaaanske tar fram någon liten bom också. Bara för att Shelly ska tycka det är kul! Och jag med, för den delen. Vi hörs!

Sandra SG skriver:

Tack så mycket söta du! Visst kan vi göra bloglovin byte! säg till när du följer mig!

Filippa [FIDELIPPAN.se -foto,häst & mode] skriver:

Snyggt! :'D

SV: Tack! Följer dig nu o blev nr 64 tror jag :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...