Morgoninlägg

Sista sovmorgonen, sista lovdagen.
Imorgon börjar skolan igen efter 1 veckas sportlov. 1 vecka av slapphet. Kunna sova hur länge man vill.
Gå upp & ta en springtur innan frukosten. Bara slappa & ta det lugnt. 
 
Nu är det slut med det!
Godmorgon förresten. 
Idag ska jag inte ta det lugnt i alla fall. Ska först ut & ta mig en springtur, så hurtig som jag är. 
Nä, jag gör det för att få upp flåset till friidrottstävlingen nästa helg. Och så tycker jag det är kul också!
 
Vid 2 idag ska jag rida en dressyrlektion för Marie. 
Hoppas Shelly är på bra humör, så hon har lust att hjälpa till lite!
 
Och sedan ikväll, ska jag träna friidrott. Ska be om att få springa häck. Eftersom det är så himla kul.
 
Det är min dag. Ponnyakuten ikväll också, det får man inte glömma. Får väl även ta och fixa allt inför imorgon.
Ni vet skolan. Lägga i alla grejer i väskan & ta ut dem grejer som inte ska vara där osv osv.
 
Ska även ta med mig kameran till stallet idag. Tror dock inte jag kommer hinna ta några bilder ändå. Men ifall det blir så att jag kanske hinner klicka 1 foto, så skulle ju det vara bra. 
Hoppas ni får en riktigt härlig Söndag, vi hörs!
 

Mich skriver:

söt hest :3

sv; jorå du?

Aurora skriver:

Hej! Veckans Blogg är nu avslutad. Gå in och kolla om det blev du eller var med och tävla igen den här veckan! :)

http://aui.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v-8-2.html#comment

Kajsa skriver:

Hej va gärna med i min dagens blogg.

Aurora skriver:

Va kul! :D Var gärna med igen om du vill ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...