Mer update imorgon

Det är jättetråkigt för jag har ingen blogginspiration.
Och nu när jag sover över med Emilia vill jag ju umgås med henne. Inte sitta & göra 1000 inlägg.
Och en sak jag tycker är oerhört tråkigt, att blogga från iPaden/mobilen.
Det är det VÄRSTA jag vet. Som jag gör nu.
Det blir bara fult. Jag vill sitta vid min fina dator, och lägga ner 30 minuter på ett inlägg, sitta och ha tid på mig.
Lägga in fina bilder, som jag bara har på datorn. Nästan alla bilder tagna på iPaden eller skickade till iPaden är inte redigerade.
Tråkigt.
Så det har vart väldigt tråkig uppdatering idag.
Men jag hoppas det blir bättre imorgon. Jag får nog ta och fixa tidsinställda på dagarna. För detta funkar ju inte särskilt bra!


Emilia skriver:

Åh din ponny är så himla söt! :)

Jag har just nu en frågestund och det skulle vara jätteroligt om du kikade in och lämnade en eller flera frågor om precis vad som helst.
Ha en fortsatt bra kväll, kram :)

a s s l a t j e j e r n a skriver:

Tipsa oss om just DIN favvoblogg här: http://asslatjejerna.blogg.se/2013/february/tipsa-oss-om-din-basta-blogg-2.html#comment

Det kanske är din egna ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...