Kvällshumor

Kvällshumor i bilen när man har tråkigt... Lovisa skryter om sin mage. Mina sms är dem med grönt runt om.



Tilde :) skriver:

Hej! Händer det ibland att din d-ponny hoppar stort(för långt ifrån hindret) eller kommer för nära? Min ponny är väldigt svår att korta galoppen på och hon hoppar såååååå STORT!!!! Det är INTE lättt att sitta kvar kan jag säga... Hur tränar man upp sin häst så att den kan korta galoppen? Kan typ max hoppa 70cm just nu... Och den andra frågan: Tränar du friidrott? Vilken klubb isåfall? Jag tränar också friidrott! :D
KRAM!!!

Tilde :) skriver:

Kan du svara i ett inlägg också?? :D :) Eller skicka en kommentar på min blogg! :D

Jennifer skriver:

Åh jätte fin blogg! Älskar den! Läs gärna min :) Kram Jennifer

Lovisa skriver:

Var du tvungen!?

Lovisa skriver:

Var du tvungen!?

Lovisa skriver:

Ojda, skickade visst två gånger...

liana skriver:

Mycket fin mage måst jag till läga! :D

angelica skriver:

ahahha :D

ha en bra fredag! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...