Inspiration till er

Tja goingar, 

jag har ett litet, nåja litet och litet, tips till er som bara sitter hemma på dagarna och har tråkigt. Vilket jag inte kan förstå. Eftersom jag minst sagt alltid har något att göra.
Men det är inte det vi ska diskutera nu. 
 
Tipset då, undrar ni. Vad var det egentligen för tips nu då.
Jo, jag ska berätta. 
Det du behöver är följande;
Ett par hörlurar
Pärlor 
Sax

Om du har de tre enkla grejerna är det bara att sätta igång. Detta är så snyggt!
Nu börjar nog många förstå vad det är jag sysslar med. 
Pärlor på hörlurarna, bara för snyggt. Har gjort två stycken par idag. Det tog 1 timma var. 
Och nu håller jag på att pimpa upp dessa vita hörlurarna lite. Har valt pärl-färgerna vit, rosa & lila som ni ser. Jag tycker det passar väldigt bra till den. 
 
Det är super enkelt också, bra va? Du tar bara och klipper i pärlan och sedan så trär du på den på hörlurens sladd. Smidigt och enkelt då du inte behöver använda lim, pärlorna sitter fast ändå. 
Kommer visserligen lägga ut en bild på dem när de är helt klara. 

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Bra val av färger Tildaa! ;-)

J O Y ▲ skriver:

Det är så snyggt med pärlor på hörlurarna!
Var gärna med i veckans blogg!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...