If you don't like something, change it, If you can't change it, change your attitude.

Fotograf - Tilda Edin Kamera - Nikon D3200
 
Tja goingar, 

allt väl mer er?
Har fått några önskningar om att lägga ut en bild på mitt nya hår. Och på min nya jacka.
Och jag kände lite såhär att. Det är bättre om jag tar kort på de imorgon. Än att jag ska stå nu på kvällen, och ta kort på allt. Så det kommer komma upp imorgon!
 
Har för övrigt vart en väldigt lång dag. Vid tolv klippte jag mig. Var klar vid två. 
Och då åkte jag direkt till Allum. Och köpte mig en jacka. 
Efter det var det snabbt hem & klä på sig ridkläder. Och sedan upp till stallet för att rida. 
 
Dagens ridpass var riktigt lyckad. Hon var så himla fin!
Film kommer förmodligen komma upp inom de närmsta dagarna. 
Var i stallet från klockan fem till halv nio. De ni. 
Så om ni undrar vad jag gör om kvällarna så har ni där svaret. Stallet är som ett andra hem. Man kan lika gärna ha Fredagsmys i stallet också. Ta dit et chips påse. Och lite läsk. 
 
Nä, skämt åsido. Nu ska jag berätta en rolig sak. Håll ier nu....
........
..........
..........
En ny header kommer släppas här på bloggen snart. Förmodligen imorgon. 
Mer detaljer om det får ni när headern är satt. 

Juste, en sak till. Jag vill tacka er för alla fina kommentarer jag får varje dag. Ni är verkligen ur gulliga. 
Och jag blir lika glad varje gång för era fina kommentarer! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs mer imorgon. Med förhoppningsvis bättre uppdatering! 
 

Thea skriver:

Fin blogg!
Gå gärna in på min blogg och kommentera på "this or that" så kan ni få chans till en länkning!

Emelie Hellström skriver:

Vilken fin bild :)

Ponnydressyr - Sara skriver:

Superfin blogg! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...