Heliumbalong

När jag & Tua var på Frölunda Torg senast så köpte vi en heliumbalong.
Skitkul!


angelica skriver:

sv: Haha, jaaa det gäller att träna när man har ork, lust, motivation och allt sånt!

Tack så jättemycket :) Allt bra?

Celin skriver:

Hej!
Nu är veckans blogg igång på min blogg, var gärna med :)
Direktlänk: http://celins.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html#comment

ida skriver:

Superfin blogg! Allt bra? Kram! <3

Siri skriver:

Vad kul att du gillade min blogg. Din e oxå super! Du e jättesöt :)

Laura skriver:

Hej på dig!
Tack vad glad jag blir, följ bloggen så får du läsa om mina planer! :) Din blogg är också fin!

emilia skriver:

Haha va gullig du e <3

Ellen skriver:

Jättefin blogg :)
Kram <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...