Full dag

Idag slutade vi ovanligt tidigt, vid två. Så tidigt slutar jag nästan aldrig. Är van att gå till fyra på Onsdagar.
Men det var något speciellt så vi slutade tidigare både idag & imorgon.
I alla fall. Efter skolan drog jag hem.
Emilia ville gärna hänga på till stallet idag. Och självklart får hon det!
Så vi åkte till stallet. Var där i jättemånga timmar. Vid halv sju satt vi uppe i cafeterian och proppa i oss delicatobollar.
Juste, jag kunde inte rida Shelly idag, för hennes vänstra bakben var alldeles varmt & svullet. Hon haltade inte. Så jag gick ut och powerwalka i en 40 minuter. Shelly uppskattade det stort, hon var glad över att få komma ut.
Och nu sitter jag här hemma i soffan & kollar på "Mia på grötö" och får mig ett gott skratt. Det där lät töntigt! Därför är det bäst att avsluta här. Vi hörs!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...