Flash

Var nyss inne & shoppade mig en ny jacka på Flash.
Grymt snygg, är supernöjd!
Bild kommer så småningom.
Har oxå klippt av halva håret :S
Det är vääldigt kort, men jag är nöjd där med! Lite ovan bara. Men det var jättefint klippt!

Nu ska jag alldeles strax till stallet. En dressyrlektion för Marie väntar.
Hoppas Shelly sköter sig nu!


Emelie skriver:

Lägg upp bild på hur håret blev? :D

Malin Nilsson skriver:

Du får lägga upp en bild på håret också! :)

Vendela ♥ skriver:

SV: Tack! Din med :) Jag får sportlov om 2 veckor ^^

Linnea Kvist skriver:

Hej Tilda! Jag måste bara säga att jag älskar din blogg. Du skriver på ett otroligt sätt, du har inga förkortningar. Du stavar allt rätt. Du skriver rent. Inga slangord. Vilket är riktigt skönt att läsa! Du har superbra och tilldragande rubriker till varje inlägg. Inte bara ett "Cha Cha" i varje rubrik. Eller ett hej.
Och jag har lite frågor till dig.
För det första. Kan du lägga ut en bild på ditt "nya" hår? Och gärna på jackan :D För det skulle vara superkul!
Och för det andra, tycker du att rubriken är viktig till ett inlägg?
Och för det tredje, hur kan du få så mycket kommentarer? :D

Älskar din blogg!!

jennifer skriver:

bra affär! :)

Elsa skriver:

Fin blogg :)

Andrea skriver:

sv: Följer dig nu som nmr 64 :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...