Dagens ridpass 28 Februari

Idag red jag ut i en halvtimma.
Red ner till människosjön och tillbaka. Shelly var jätteglad över att få komma ut! Öronen framåt & nyfiken på allt.
Jag har inte så mycket mer att säga om detta ridpass, eftersom jag bara red ut.
Eller vänta, jag mötte ju ett helt dagis eller vad det nu var.
Det var i alla fall små, de gick nog på dagis! Och de tyckte det var jättekul när jag kol ridande. De ville klappa och prata ned Shelly. Jättegulligt.


Filippa skriver:

Superfin bild hörru! Kram på dig fina du!

Kajsa skriver:

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...