Dagens ridpass 17 Februari

Dressyrlektion för Marie idag.
Gick jättebra och hon var jättefin. 
 
Hinner inte skriva mer nu. Men shelly var såhääääääääääääääär fin!
 
 
 

angelica skriver:

Sv: taack så jättemycket för din kommentar. Jag försöker verkligen att inte skriva massa sånt "klockan 11 gjorde jag det, 11.53 tog jag bussen och sen var jag tvungen att gå på toa" hahah nej men asså jag försöker dra dagen i stora drag om jag ska berätta om dagen, och sen försöker jag då blanda med lite träning, och annat :D Jättekul att du gillar min blogg och det gör mig sååå glad!! :)

Lifeaslina.webblogg.se skriver:

- Jag följer dig nu som nr 66 :D
Önskar dig en bra kommande vecka! :D

Carro - http://four.blogg.se/ skriver:

Hoppas du får en bra start på den nya veckan!
Kram Carro

Sofia skriver:

super söt häst :-D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...