Dagens ridpass 1/2 2013

Redan februari. Helt sjukt.

Började dagens ridpass med att skritta ut en sväng.
Det var riktigt härligt! Och Shelly var överlycklig. Hon hade öronen framåt och trampa på som bar den.
Var säkert ute i en kvart.

När jag kom tillbaka red jag i ridhuset. Hade tänkt att rida i paddocken, men det var lite isigt på vissa ställen, så jag vågade inte.
Väl inne i manegen jobbade jag henne mycket i skritt. Mycket på små volter, och snäva-skritt-vägar (som jag kallar dem). Antonia & Axelina hoppade i manegen samtidigt, så jag ville inte vara ivägen ;)
Man vet ju själv hur det är när man ska hoppa. Och det rider andra i manegen, och man blir lika förbannad varje gång någon ska rida framför det hindret man ska hoppa.
Nä, skämta bara.


Imorgon ska jag inte rida, för då står det FRIIDROTT på schemat. Ska dock inte tävla själv, men lillasyrran ska. Och då ska jag hänga på hela, långa dagen och vara fotograf åt henne.
Så snäll som jag är. På Söndag ska jag tävla själv. Mer om det kommer i nästa inlägg.

Ni får ha en superduper trevlig, rolig, grym (vad som helst bara det är positiva ord) fredag. Så ska jag pallra mig in i duschen.
Vi hörs! (Favoritbilden)


Emmie P skriver:

Vilken fin häst :D Fin blogg också!:)Kramar.

alva skriver:

vilken fin blogg de har själv fin du är :)

Malin skriver:

Såå fin häst!! avis*


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...