Blogglek 64 & 65

64. Dina idoler inom ridsport

Denna frågan kommer ju hela tiden! Ahh...
Men det är Rolf-Göran Bengtsson antar jag.
 
65. Varför du började blogga
Jag älskar att skriva. Det är det roligaste som finns. Jag gillar att ha en blogg såhär. Lägga ut fina bilder, skriva rent & snyggt. Och bara sitta och pilla med allting. 
Det är superkul att sitta och pilla i alla stilmallar & kodmallar. Ändra på saker och ting. 
Och som sagt jag tycker det är kul att skriva. 
Och det händer så mycket i mitt liv förstår ni. Allt med stallet osv. Jag måste ha någonstans att skriva ner det i. Mitt mål är att hålla kvar denna bloggen så länge som det går.
Och sedan när man är lite större gå tillbaka in i arkiven och titta på hur mitt liv var då. Vad jag gjorde. Hur det gick med Shelly osv. 
Att blogga är superkul! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...