Blogglek 60 & 61

60. Favorit färg/tecken på hästar
Jag är riktigt svag för svarta hästar. De är så fina!
Jag personligen älskar helt kolsvarta ponnysar som blänker och som är sådär allmänt söta & fina!
Jag gillar oxå färgen, som hästen på överste bilden har. Det är fiint. 
Och mörkbruna hästar, som nästan är svarta.
 
Tecken vet jag inte ;)

61. En tävling du aldrig glömmer
Hmm, det var nog när jag vann med Shelly. Stilhoppning. 
Låt bilderna tala för sig själv. Det är bara bilder från den tävlingen. 
Stoor ponny, liten tjej......
 
 

Maolion skriver:

Sv: Tack så mycket detsamma :D
Jo men allt är bara bra med mig! Hur är det själv? :)

Klart vi kan göra bloglovin'byte! Lägg till mig så lägger jag till dig sen :D

Jennifer skriver:

Super bra blogg du har! Läs gärna min :)
Kram

Emelie Svensson skriver:

Svar: Tack så mycket! Har feber och ont i halsen, annars är allt bara bra. Hur är det själv? :)

˟ Photospiration skriver:

Svar: Tackar! :)

Alva skriver:

Sv; Okej! Planer idag? :D

Var gärna med i min tävling på min blogg! Jag vet att du som håller på med hästar, precis som jag, kommer gilla den här tävlingen! :) Kika in: http://alvac.webblogg.se/2013/february/alvacwebbloggse-i-samarbete-med-md-brodd-plugg.html

Kram!

Erika skriver:

Men gud så fin din ponny är! :)

Elsa skriver:

Härlig ponny du har :) ser nästan ut som en storhäst! ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...