6 Februari

Godmorgon readerz,
idag är det Onsdag. För er med dålig koll. 
Vad händer idag? Idag så är det engelska prov, samt friidrottsträning ikväll. 
Inget stall, tyvär. Blir friidrotten istället. Men det ska väl gå bra!
Kom precis på att jag har massor av friidrottsbilder som jag kan visa för er. Får se om jag hinner trixa lite med det idag. Är så stolt över att jag är klar med redigeringen på alla bilder. 
 
Har inget mer vettigt att meddela för tillfället. Mer än att jag går till fyra idag också. Fy & blä. 
Men snart är det lov, så jag får väl hålla ut lite till. 
Vi hörs lite senare! 
 

Gustav kroon skriver:

Hej, jätte fin blogg ! Kommentera om du vill göra en länkbyte :)

Lollo skriver:

Söt bild :)
Kika gärna in på min blogg: lovisamagnusson.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...