Well goodmorning readers

Dagen kommer bli grym. Går bara till skolan till 13.20
Och imorgon är jag helt ledig, nja. Fast ändå inte. Ska ha släktkalas så det kommer fortfarande bli fullt upp, lillasyrran fyller nämligen år. 
 
Är då ledig hela dagen idag efter skolan, ska i och för sig köpa presenter och så men annars hade jag tönkt att lägga ner den mesta tiden till bloggningen. 
Ska fixa en massa tidsinställda, läsvärda åsiktsinlägg. Göra om designen + headern. 
Vill bara ha något enkelt och snyggt! 
 
Emma rider Shelly idag, vilket innebär där då att jag är helt ledig. 
Har inga läxor som behöver göras heller, för de satt jag med igår. Så det är bara fritt fram för bloggen att få en stor föndring. 
Det kommer bli som en helt ny blogg. Skåmta, inte riktigt. Det är fortfarande samma blogg, såklart. Men det kommer bara bli lite annorlundare. 
Och för er som känner er sugna på det, stanna gärna kvar! Ni som inte, ge det en chans! :)
Sveland cup. Ska dit och tävla i helgen igen. Regional L:B är det som väntar. 
 
 
 

Anonym skriver:

Vad kul med ny header och design!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Thea skriver:

Vad kul med ny header och design!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...