Sämsta morgonen ever

Min morgon sög. (Sorry) Men jag hitta inget bättre ord. 
Jag började som vanligt idag vid 08.10 
Jag hade ställt alarm igår kväll. Tror ni det ringde imorse klockan 06.50 som den skulle? Svar, nej! 
Så vid 07.50 vaknar jag helt nyvaken och trött. Kollar på klockan och får världens panik. Jag fick verkligen panik. Skolan började om 20 minuter, jag skulle vara där om 20 minuter. Och det tar mig 10 minuter att gå...
Så jag slängde mig upp och kasta på min kläderna. Åt frukost jättefort. Då hade bara 6 minuter gått. Jag sprang upp gjorde iordning mig för övrigt. 
Det slutade med att jag fick låna Lovisas cykel. Så jag cyklade det fortaste jag kunde. Och jag han. Fatta vilken känsla alltså! Jag han precis.
Jag kom precis dit när en av mina lärare kom för att öppna dörren. 
Alltså fattar ni! Jag vaknade och åt, fixa håret & ansiktet ;) På mindre än en kvart. Och jag cyklade till skolan på 5 min. Och jag han. Hallelujah. Det måste defenitivt vara rekord! Sedan så var jag trött hela första lektionen. Höll på att somna nästan, jag menar man hade ju precis vaknat! 
Nä gud vilken morgon! Hoppas ni har haft en bättre morgon i alla fall än vad jag haft! ;) 
Åååh, när jag ser bilden så längtar jag bara ännu mer till sommaren! Snälla kan inte någon föra mig tillbaka till Mallorca igen? Egen pool & eget hus. Lyxigare kan det inte bli! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...