Rörigt

Det är en aning rörigt på bloggen just nu, för jag håller på att fixa.
Och jag är inte riktigt klar än. Och jag hinner inte fixa det nu, för jag ska iväg och handla presenter till lillasyrran nu.
Men jag kommer fixa en header, plus lite andra små grejer som kommer få bloggwn att bli supersnygg!
 Som ni kanske m'rker så har jag lagt in en bild där det såtr "Läs mer om Temple Mashallah"
Där är det än så länge bara en bild, men jag kommer fixa så det blir en länk där som leder till ett inlägg där det står mer om Shelly, helt enkelt.

Kommer fixa allt ikväll.
Hoppas ni får världens bästa valborg, umgås med familj eller vänner, vad vet jag. Hoppas ni får superkul!

Tuva & Vanessa skriver:

Vilken härlig bild!

Kolla gärna in våran blogg, har frågestund så passa på att ställa en fråga också! :)

Frida skriver:

Härlig blogg du har tjejen ! :)
Och jätte fina hästar !
Ha en bra dag !

Sigrid Mårtenson skriver:

Hejhej!

Vill du ha en supersnygg och personlig gratis design? Exakt som du vill ha den med dina idéer och bilder!
För mer info besök min blogg eller maila [email protected]

Kram Sigrid

Emma skriver:

Fin blogg !

Vi har frågestund just nu , så lämna gärna en fråga :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...