RIDPASSET

Idag steg jag upp tidigt och åkte till stallet vid ungefär 10. Red ut en riktig lång runda.
Eller egentligen så var den inte lång. Den var kort men intensiv! Backträning!
Red ut i en halvtimma. Och galoppera en massa. Grymt ridpass! Jag har en jättebra väg som nästan bara är klättrar-backar hela vägen. Det är plant på en del ställen också som man kan trava & galoppera på oxå. Men mycket backar. Vilket är super! Jag filmade in en videoblogg när jag red rundan. Men den var så tråkig så jag la aldrig ut den. Då vet ni det ;)
Men jag tror inte det blir mer inlägg för dagen. Ska lägga mig tidigt, skolan börjar imorgon igen. Please kill me...
Nä, men det ska bli jättekul att träffa kompisarna igen faktiskt.

Jag kan berätta lite om min dag här oxå, ni vet slå två flugor i en smäll. På morgonen var jag ju i stallet. Sedan åkte jag vidare till Frölunda Torg. Shoppade ett par nya jeans. Grymt snygga & riktigt sköna! Hade tänkt att köpa ett par till. Från Gina. De var sjukt snygga, måste jag säga! Ska köpa dem nästa gång jag åker till Frölunda.
Dessa är det jag snackar om som jag vill ha, visst är dem grymt snygga!? Eller de ser inte så snygga ut på bild. Men i verkligheten, åh. min. gud.


Axelina skriver:

svar: hahaha, verkligen..! Men det värsta av allt är att han spelar hennes låtar HELA tiden... ;-)

EMILIAguld skriver:

Guud så snygga byxor!
Och jag tänkte bara svara på din kommentar;) : haha nice:D

Axelina skriver:

Vilken väg är det du rider? Den verkar väldigt bra!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...