Ridpasset today

Man kan ju säga att allt sket sig och jag fick planera om i min planering.
För det spö-regnade ute och gör det ännu. Jag blir så sur!
Men i alla fall, jag hade ju tänkt att rida ut idag en långrunda. Men fick då planera om. Så det fick bli lite trimning i manegen istället. Red i 45-50 minuter och det gick såhäääär bra. Och jag var jätteduktig idag, jag var jätte nogran också. Jag skrittade fram på långa tyglar i minst 10 min. Sedan skrittade jag i 10 minuter innan jag "fick" börja trava. Sen var jag tvungen att trava en bra stund innan jag kunde börja galoppera.
Jag är nämligen väldigt otålig när det gäller ridning. Det värsta som finns är att skritta fram, enligt mig.
Och det är ofta jag slarvar lite med det och bara skrittar fram jätte, jätte kort. Och börjar gärna galoppera lite för tidigt också :S
Nä usch, jag MÅSTE bli bättre på det! Fy skäms!
Men annars är jag nöjd med passet.
*Sjunger högt i bilen på reklamen, "flyg flyg flyg flygresor.se dam dam dam flygresor.se*
Har precis vart och shoppat lite nya vårkläder, yeeey.
Och ska nu bara hem och lägga mig på soffan, har en fruktansvärd huvudvärk, har haft det hela dagen.
Inte alls kul! 
!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...