Planering v.17

Måndag - Vilar
Övrigt: Jag är i Stockholm, konsert
 
Tisdag - Emma rider henne
Övrigt: Fortfarande i Stockholm
 
Onsdag - Uteritt. Ner till häst-sjön. 
Övrigt: Pedagogisk eftermiddag slutar klockan 13.00 
 
Torsdag - Hoppning i paddocken 
 
Fredag - Trim
Övrigt: Göteborg Horse Show
 
Lördag - Klättra & bygga kondition
Övrigt: Göteborg Horse Show
 
Söndag - Lätt markarbete (alltså inget hårt pass)
Vet egentligen inte vad jag ska göra med Shelly på Fredag. För, först är det ju skola. Sedan så är det Göteborg Horse Show direkt efter. Så jag får se, om jag kanske bara åker ut snabbt och longerar eller om jag kanske hinner rida. Får se hur det ligger till. 
 

Axelina skriver:

Svar: jag rider bara förbi bommen och ner för den långa galoppbacken och sen en bit till, men inte ända fram till sjön! hahaha, egentligen är det inte någon fantastisk väg direkt, men den är väldigt bra att rida om man vill rida effektivt och bara har en halvtimme på sig!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...