Måndag Morgon - Vad händer?

 Hello sötingar
Måndag morgon, helt sick vad tiden går fort. 
Jo, vad händer? Jag sitter och käkar frukost och har egentligen inte alls tid med att blogga, men jag gör det ändå.
Det är vad som händer. 
Idagär det en helt vanlig Måndag och jag slutar lika sent varje gång då. Slutar nämligen vid fyra idag.
Efter skolan ska jag snabbt hem och göra ett snabb update här på bloggen sedan drar jag vidare till stallet. 
Hade tänkt att bara skritta ut en sväng idag, kanske bara ta någon liten trav. 
 
Nu har jag en fråga till er:
Vad vill NI läsa om här på tildazblogg.blogg.se? Vad vill ni att mina inlägg ska bestå av? Något jag kan förbättra, ändra? Vad vill NI läsa om här? För jag vill ha en bra blogg som kan variera lite, inte bara dessa samma, och samma, och samma inlägg varenda gång! Som det känns som nu här. 
Vad vill ji läsa om? Skriv gärna en liten kommentar. Det tar max 2-3 minuter, promise! 
Så snälla, skriv. Så kan jag ta åt mig det & kanske förbättra det. Eller om det är något ni vill att jag ska skriva, så skriver jag säkert gärna det! 
 
Jag är öppen för alla förslag! 
 
 

Linnea skriver:

Du kan göra mer inspirations inlägg! Inte bara hästar, hästar, hästar. Vilket också är kul.
Och sedan skulle det vara kul om du kunde göra en "veckans blogg" ibland. Och inte bara lotta ut någon, utan du bestämmer cilken blogg som är bäst av dem! Det skulle vara jättekul.
Sedan kan du skriva mer om tränign och sånt, jag vet ju att du är ute och springer en hel del :)

Anonym skriver:

Gör ett inlägg om bajs :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...