Ingen blogglust...

Nu det senaste har det vart nästan bara 1 inlägg om dagen. Jättetråkigt. 
Jag har nu länge funderat på om jag ska börja om med en ny blogg.
Det finns många fördelar med det. Här är lite fördelar jag tycker:
  • Annat namn på bloggen. Jag hatar det namnet jag valde "tildazblogg". Nä usch. Skulle vilja heta eliite.blogg.se eller enryttare.blogg.se
  • Börja om på nytt. Jag älskar förändringar. Jag hatar när allt bara är samma, samma & samma. Skulle vaa mycket roligare med en ny blogg, Att få starta upp en egen, och börja om allting. Kämpa sig upp ur statistiken. Bli lika glad varje gång man har 50 nya läsare på 3 dagar! Nä, men ni fattar grejen va?
  • Börja bloggen med en bra start. Jag hade ingen bra start på denna bloggen. Hur gammal var jag? Och jag fattade ingenting med att skriva ett bra inlägg. Nu skulle jag bara vilja börja om och ha bra inlägg från hela början. 
Men sen så finns det ju nackdelar med att byta blogg.
 
  • Läsarna. Man tappar otroligt mycket läsare. Det är mycket svårare att bygga sig upp mot dem läsare jag har idag. Eller inte. Det vet man aldrig. De som är intresserad av min blogg fortsätter väl läsa den fast på en annan blogg. Jag menar, så svårt är det ju inte. 
Ja, jag skulle bara vilja börja om. Ska tänka igenom det först. OM det nu är så att jag bestämmer mig för att byta blogg. Det är mest för att jag inte gillar själva namnet. Och jag har liksom tröttnat på denna bloggen. 
Jag återkommer ;) 

angelica skriver:

Gör det som känns bäst för dig! Du har ju fler fördelar än nackdelar och kanske en ny blogg och nytt namn kan locka till fler läsare hiih :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...