Idag ska jag träffa Justin Bieber

Vi ska käka på Mc Donalds. 
 
S K O J J A 
 
Eller jag skämtar inte om allt. Det finns lite sanning i det också. Jag kommer verkligen få se honom idag. 
Som det Justin Bieber-fan jag är (onej, snälla mobba mig inte) så ska jag gå på hans konsert som är idag i Stockholm. 
Det ska bli skitkul! I 238 dagar har jag väntat på denna dagen. För 238 dagar sedan så beställde vi biljetten. Och nu idag klockan 19.00 så sitter jag i Globen och får verkligen se honom. 
 
Har tagit ledigt från skolan idag, och imorgon. Emilia också. Vi ska gå på hans konsert .... together. 
Nä gud vad heter det på svenska nu igen? Together. Nä fy vad pinsamt. Nu skäms jag! Jag fick helt hjärnsläpp.
Nä usch. Jag borde skämmas, var det inte jag som har B i svenska, hmmm...
 
Nu sitter vi i alla fall här i bilen, jag & Emilia. Och pappa förstås, någon måste ju köra bilen!
Steg upp tidigt, tidigt idag. Vid halv sju. Här var det ingen sovmorgon inte, bara för att man tagit ledigt! 
Nä nä! Har sovit lite i bilen.
Vi beräknar att komma fram till Stockholm vid 12-13 tiden. Och då säpper pappa av oss så får vi gå och äta kina mat, och så går vi runt och kollar lite. 
Jag är faktiskt grym på Stockholm, eller jag har ju bott och är uppväxt där så japp. 
Vi kommer sova hos min storasyster ikväll. Mysigt! Så får Hugo som är 1 och ett halvt år få träffa sin kära, snälla, rara, gulliga moster. Nämligen JAG! 

Haha, jag är så himla trött och har så himla dålig humor just nu. 
Kommer nog vara sådär halvbra uppdatering idag. 
Vi hörs! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...