H O M E

Kom precis hem från skolan.
Vi var nere på någon gymnasieskola somhade en avslutning, och så fick vi sluta tidigare. Lyckan är stor!
 
Jag har en massa planer för bloggen. Kommer försöka hinna med ett "åsiktsinlägg" per vecka. Det här med åsikter. Det kan egentligen tolkas på alla olika, möjliga sätt. Så det är inte bara att jag kommer sitta och dissa en massa grejer, och säga hur eåligt allt är. För det är inte bara det som är åsiktsinlägg. 
Utan det kan vara att man har någon åsikt om något bra. 
Så det kommer variera. Kommer dock vara mycket om mobbning, nätmobbning osv. 
För det är barq inte okej! Det är det cärsta som finns, så många som drabbas av det. Och det vlir ingen förändring. 
Nä, helt sjukt! 
 
Sedan har jag ännu mer ideer. Kommer köra lite då och då, en veckans blogg. 
Så får ni anmäla er och så cäljer kag ut en vinnare i slutet av veckan som jag kommer skriva lite om, lite hans/hennes blogg osv. 
Hoppas ni hänger kvar här på bloggen, för jag kommer göra en stor förändring. 
Massa läsvärda inlägg, promise! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...