GRATTIS BLOGGEN

Idag fyller bloggen 1 år.
För 1 års sedan satt jag här idag och tänkte att jag ville starta upp mina alldeles egna blogg. Och det gjorde jag också. Gud 1 år känns som ingenting.
Jag vågar inte ens gå bak och kolla de första inläggens jag skrev. För jag var ju helt ute och cykla. Jag skrev jättekonstigt. Och jag vet egentligen inte varför jag blogga. Nä, usch det är pinsamt att gå bak i arkivet. Så snälla gör inte det! Och för er som gör det, jag är inte den personen idag. Som tur är. Jag har mognat, fått bättre svenska. Ni vet skriver bättre, nä gud. HAHA.
Jaja, jag hoppas i alla fall jag har kvar bloggen i 1 år till. Och sedan 1 år till igen. Ja, hur länge som helst. Bara jag tycker det är kul.
Hur länge har ni haft er blogg?


Johanna skriver:

Grattis ;D
Jag har haft min blogg i 2 år och 6 månader, jag tycker bara det är kul att läsa i arkivet ^^

angelica skriver:

Grattis!! :D
Det är alltid kul att se utvecklingen :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...